Obchodní podmínky

Platba

Nakupující má možnost volit mezi platbou převodem, platbou na dobírku, platbou v hotovosti při osobním převzetí zboží nebo platbou kartou přímo v e-shopu.

  1. Na dobírku
    Zboží zaplatíte až při jeho předání přepravcem na Vámi zvolené adrese, kterou jste uvedli v objednávce.
    Poštovné a balné: 
    INTIME      80-100,- Kč ... dle váhy
    GEIS         200,-Kč 

    Pzn: U služby INTIME se dle váhy EPS Kuliček  od 2.balení připočítává 100,- Kč za každé další balení EPS 200l.

  2. Bankovním převodem
    Po objednání zboží obdržíte e-mail s potvrzením Vaší objednávky. V tomto e-mailu budete vyzváni k převodu příslušné částky na účet vedený u Fio banky, č.ú.: 2301153878/2010. Číslo účtu spolu s variabilním symbolem (ID objednávky) je uvedeno v e-mailu potvrzujícím Vaší objednávku. Variabilní symbol je nutný k identifikaci Vaší platby! Zboží je odesláno ihned po obdržení příslušné částky na náš účet.
    Poštovné a balné je cenově neměnné od varianty na dobírku.

    • Při platbě převodem a objednávce nad 2000,- Kč poštovné a balné zdarma.

  3. Osobní odběr
    Zákazníci si mohou zboží - sedací pytel vyzvednout:

    • v provozovně Agentury CAM, M.R.Štefánika 234, Ústí nad Orlicí - v otevírací době od 9:00 do 17:00

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi vybranou společností v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen doklad o koupi a potvrzený záruční list.

Převzetí zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu a zboží. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci u přepravce.

Odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14ti (kalendářních) dnů, počítáno ode dne převzetí objednávky od prodejce nebo dopravce, a to bez udání důvodů. Zákazník ponese náklady na vrácení zboží. Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na náklady kupujícího, případně osobně dodáno. Zboží nebude přijato pokud bude kupujícím zasláno na dobírku. Kupující je povinen o svém úmyslu vrátit zboží prodávajícího předem informovat (k dispozici formulář o odstoupení od smlouvy). Zboží bude prodávajícím - po předchozí dohodě s kupujícím a po doručení takového zboží obyčejným balíkem na adresu prodávajícího - přijato. Zboží musí být vráceno v původním nepoškozeném obalu a s kopií dokladu o koupi. Zboží nesmí být poškozené a vykazovat známky použití. Po přijetí zboží prodávajícím bude kupujícímu vrácena cena zboží bankovním převodem nebo v hotovosti, dle přání kupujícího, a to do 7 pracovních dnů ode dne přijetí zboží.

Odstoupení od smlouvy prodávajícím

Prodejce si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, sto za předpokladu, že se podstatně změnila cena zboží, popř. objednané zboží není dlouhodobě dostupné a bude o této skutečnosti informovat zákazníka na některém z uvedených kontaktů.

Ceny

Ceny neobsahují DPH a jsou pro zákazníky konečné, není k nim tedy DPH po objednání připočítáváno. Společnost Orlixor s.r.o. není v současné době plátcem DPH. Není tedy možné uplatnit odpočet DPH u právnických subjektů, kteří jsou plátci daně z přidané hodnoty.

Záruka a reklamace

Na všechny výrobky prodávané pod obchodní značkou Day Dream je záruka 2 roky. Toto se nevztahuje na samostatně prodávaná balení EPS kuliček. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení, násilné protržení, propálení a jiná mechanická poškození pytle, ani na kompresi polystyrenových kuliček. Praní v pračce se nedoporučuje a reklamace se na poškození z praní nevztahuje. Reklamace se oznamuje:

  1. E-mailem na adresu: info@day-dream.cz

  2. Doporučeným dopisem na adresu: Orlixor s.r.o., Dolní Čermná 34, 561 53

Upozornění
Veškeré produkty prodávané pod obchodní značkou Day Dream (sedací vaky, sedací pytle, dětské sedací vaky i sedací vaky pro psy) jsou naplněny velmi malými polystyrenovými kuličkami, které se při násilném otevření, propálení nebo roztržení vnějšího, popřípadě i vnitřního vaku mohou uvolnit do prostoru a mohly by být vdechnuty/spolknuty dětmi nebo domácími mazlíčky! V případě poškození výrobku, okamžitě zamezte jeho dalšímu používání a styku s dětmi a zvířaty.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky podle Občanského zákoníku ve znění platném od 1.1.2014.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@day-dream.cz, popř. na adresu sídla společnosti Orlixor s.r.o., Dolní Čermná 34, 561 53.

  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.